HepForum.Com


Geri Git   HepForum.Com > Erkekler ve Kadınların Dünyası > Erkekçe Forum > Fitness ve Sağlıklı Yaşam
Kullanıcı Etiket Listesi

 
LinkBack Seçenekler
Alt 08.Aralık.2018   #1
DurumuÇevrimdışı
Banned
Ersin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 20
Üyelik tarihi: 06.Aralık.2018
Şehir: Avrupa
Mesaj Sayısı: 4,689
Konu Sayısı: 2288
Beğendikleri: 545
Alınan Beğeni: 290
HF Ticaret Sayısı: (0)
HF Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Hali
Kan Grubum: AB RH +

Standart Kas Yapmak İçin 50 Tavsiye

1) Olabildiğince çok kas lifini devreye sokmak için bileşik egzersizlerden yararlanın. İzole egzersizleri sağlam bir temelinizin olduğu döneme saklayın.

2) Daha güçlü olmaya odaklanın.

3) Antrenmanlardan sonra yoğun protein ve karbonhidrat içeren öğünler tüketin.

4) Kaslarınızın şiddetli antrenmanlardan sonra toparlanması için en az 48 saat dinlendirin.

5) Serbest ağırlıklar kullanın. Makineler de iyidir ancak esas fayda serbest ağırlıklardadır.

6) Yeterince su için. Su ihtiyacınız tamamen giderilmiş olarak kalın.

7) Yiyin. Gerekli kalori miktarını almazsanız kaslanmanız oldukça güç olacaktır.

8) Sadece kaloriye ve protein, yağ, karbonhidrat gibi makrobesinlere odaklanmayın; kaliteli beslenin. Beslenme yoğunluğu anahtar noktadır.

9) En az 8 saat gece uykusu alın.

10) Bacak antrenmanları yapın. Plaj vücutçusu olmayın (örneğin sadece göğüs ve kol çalışan tipler).

11) Barı sırtlanın ve squat yapın.

12) Kalorinizin büyük kısmını antrenman civarında tüketin (antrenman öncesi sonrası gibi).

13) Kas glikojen depolarınızı yeniden doldurmak için antrenmanlardan kısa süre sonra yiyin.

14) Yeterli proteini alın. Her bir kilogram yağsız kütle ağırlığınıza karşılık 1,5-2 gram arası protein alın.

15) Antrenmanlarınızı periyotlayın. Antrenmanlarınızı çeşitlendirerek güçlenmeyi sürdürün.

16) Esansiyel yağ asitlerini tüketin. Balık yağı sizin dostunuzdur.

17) Antrenman ve beslenmeniz istikrarlı olsun, gün atlamayın.

18) Her antrenmanda daha güçlendiğinizden emin olun: ağırlıkları artırın, tekrarları artırın ya da set arası dinlenme sürelerini azaltın.

19) Şiddetli çalışmanıza olanak sağlayacak ağırlıklarla çalışın.

20) Barı yüklenin ve squat yapın. Bunu zaten söylemiştim, değil mi?

21) Ağır kaldırın.

22) Sabırlı olun. Eğer haftada 2,5 kilo kas kazanabilseydiniz bu muhteşem bir sonuç olurdu.

23) Bir antrenman günlüğü tutun. Aşmaya çalıştığınız ağırlıkları, tekrar sayılarını akılda tutmanız gerekir.

24) Gelişigüzel antrenman yapmayın. Spor salonuna gitmeden önce bir planınız olsun.

25) Bir beslenme günlüğü tutun.

26) Aktif dinlenmeden yararlanın.

27) Gerçekçi olun. Hepimizin kas yapması kendi genetik özelliklerimizle sınırlıdır. Bununla birlikte, şansımızı denemeliyiz, düşündüğümüzden daha fazla genetik limitimiz olabilir!

28) Supplement kullanmak şart değildir ancak balık yağı, protein tozu ve vitaminlerin zararı yoktur.

29) Takatin kalmayana kadar çalış. Bu madde tartışmaya açık, ama tedbirli yapılması durumunda verdiği sonuçlar ortada.

30) Cinsiyete özel antrenmanar yoktur. Kas kastır.

31) Barın altına girin ve squat yapın.

32) Vücut yağ oranınızı ölçün, bu sayede yağsız kütle kazanımınızı takip edebilirsiniz.

33) Öncesi ve sonrası fotoğraflarınızı alın. Bu sayede antrenman programınızın doğru gidip gitmediğini gözlerinizle görebilirsiniz.

34) Kardiyo (aerobik) antrenmanlarınızı sınırlandırın. Kardiyovasküler antrenman yapmak isterseniz antrenman şiddetinizi artırın.

35) Dinamik gerdirme yapmanız performansınızı geliştirir.

36) Vücudunuza gelişmesi için her zaman bir sebep verin; uyum sağlamasına fırsat tanımayın.

37) Bench pres, squat, deadlift, çekişler gibi egzersizleri ve bunların varyasyonlarını kullanın.

38) Merkezi sinir sisteminize bir mola verdirin. Birkaç gün arka arkaya şiddetli ağırlık çalışmaları yapmak sizi tüketebilir.

39) Her birkaç ayda bir ya da iki haftanızı tamamen dinlenmeye ayırın. Kaslarınızın, tendonlarınızın, eklemlerinizin ve zihninizin tamamen toparlanmasını sağlayın.

40) Biraz motivasyona ihtiyacınız varsa bir antrenman partneri edinin.

41) Testosteron, büyüme hormonu ve IGF-1 gibi hormonlarınızı kısa ve şiddetli antrenmanlara göre değerlendirin.

42) Gerçek yemekler yiyin. Protein tozları falan iyidir ancak gerçek yemeğin yerine geçemezler.

43) Karbonhidrat tüketiminizi sizi en az yağlandıracak şekilde zamanlandırın.

44) Kendinizi eğitin.

45) Antrenmanlarınızın eğlenceli geçmesini sağlayın. Eğer antrenmanlarınızdan keyif almazsanız onları sürdüremezsiniz.

46) Antrenman öncesi beslenmenizi de en az antrenman sonrası beslenmeniz kadar önemseyin. Antrenmanlarınızın için gerekli yakıtı alın.

47) Yeni başlayan biri olarak, haftada 2-3 defa tüm vücut antrenmanı yapın. Deneyim kazandıkça tüm vücut antrenmanlarını daha fazla toparlanma süresi tanıyarak haftada 1-2’ye düşürün.

48) Akşamları yemek yemekten korkmayın. Yağlanıp kilo almanızın sebebi aşırı kalori almanızdır, akşam 7’den sonra yemek yemeniz değil.

49) Hareketleri doğru formlarında yapın. Kaslarınızı geliştireceksiniz çünkü, egonuzu değil.

50) Son ve ama çok önemli olarak: barın altına girin ve squat yapın!

  Alıntı

Ersin Üyenin Son 5 Konusu
Baslik Kategori Son Yazan Cevaplar Okunma Son Mesaj
10.02.2019 - Star Günlük Gazete Manşetleri Ersin 0 96 10.Şubat.2019 17:32
10.02.2019 - Yeni Şafak Günlük Gazete Manşetleri Ersin 0 82 10.Şubat.2019 17:31
10.02.2019 - Güneş Günlük Gazete Manşetleri Ersin 0 70 10.Şubat.2019 17:30
10.02.2019 - Türkiye Günlük Gazete Manşetleri Ersin 0 69 10.Şubat.2019 17:29
10.02.2019 - Akşam Günlük Gazete Manşetleri Ersin 0 70 10.Şubat.2019 17:28


Bookmarks

Etiketler
kas , tavsiye , yapmak , İçin

Seçenekler

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Karşı Cinse tavsiye ver Seth Forum Oyunları 2 22.Ocak.2019 00:14
Erkekler İçin Tavsiye Edilen Genel Sağlık Kılavuzu Hesnâ Erkekçe Forum 0 09.Ocak.2019 18:11
Rüyada Tavsiye Aldığını Görmek Speedy Rüya Yorumları 0 23.Aralık.2018 02:07
Rüyada Tavsiye Görmek Speedy Rüya Yorumları 0 23.Aralık.2018 02:06
Her gün mutlu olmak için 8 tavsiye Herkül Sağlıklı Hayat Forumları 0 20.Aralık.2018 14:06


Yukarı Çık